weer thuis - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Laurenke

Blijf op de hoogte en volg Lauren

11 Mei 2012 | Nederland, Maastricht

We vertrokken op woensdag om 6 uur richting vliegveld voor mijn lange vluchten.

Ik vloog om 11 uur vanuit Detroit naar New York La Guardia. De vlucht ging goed en duurde ongeveer 2 uur, wat niet te lang was. Ik lande op La Guardia, dit was een vliegveld wat een beetje veel weghad van een subway station zoals in de films.

Na het ophalen van mijn koffer, snel op weg met de shuttle bus naar JFK airport, wat ongeveer 30 minuten verder weg lag. Helaas heb ik niks kunnen zien van de skyline van New York of andere grote beziendswaardigheden. Het enige wat me opviel was het verkeer en hoe iederene er tussen schoot. Ik ben zo blij dat ik niet in New York hoefde te rijden.

Na weer een security check kon ik wat tijd doden op JFK voordat mijn vlucht verder ging naar Europa. Om 6 uur konden we het vliegtuig in en waar kwam ik achter? Dat ze geen indivuduele tv zenders hadden, het werd een lange en slapeloze vlucht.

Om 7 uur lokale tijd kwam ik aan op Brussel en pap kwam me halen. Het was een leuke vakantie en ik vind het erg jammer dat het voorbij is

  • 09 Juli 2012 - 16:01

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 19657

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: