de eerste paar dagen in Canada - Reisverslag uit Havelock, Canada van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu de eerste paar dagen in Canada - Reisverslag uit Havelock, Canada van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

de eerste paar dagen in Canada

Door: Laurenke

Blijf op de hoogte en volg Lauren

22 April 2012 | Canada, Havelock

Mijn reis is nu officeieel begonnen, nouja eigenlijk begon het vorige week al met de super lange vliegreis.

Ik vertrok om 10 voor 7 in de ochtend vanuit Brussel naar London. De vlucht naar London ging goed. In Heathrow moest ik van terminal wisselend en weer door de security. De lange vlucht naar Chicago van 8.5 uur was ontzettend lang, eigenlijk te lang maar uiteindelijk hebben we dat ook overleefd.

In Chicago moest ik weer de security en weer wachten op de vlucht naar Toronto. In Toronto moesten we door de doane en toen konden ze me niet meer terug inchecken. Ik had maar 1 uur tussen mijn vluchten in dus rennen als een gek naar de incheck balie boven. Daar bleek iets mis te zijn met mijn ticket maar uiteindeijk konden ze me toch inchecken. Ik heb mijn vlucht gelukkig nog goed kunnen halen.

Uiteindelijk na 30 uur wakker te zijn en onderweg te zijn geweest aangekomen in Halifax waar Annie Jane me kwam ophalen. Na een 4 uurige lange reis met de auto kwamen we eindelijk aan bij haar huis waar ik meteen ben gaan slapen.

Op donderdag hebben we helemaal niks gedaan omdat we allebei zo ontzettend moe waren vanwege de korte nacht.

Op vrijdag zijn we naar Mocton gegaan, dat is een statje in de buurt. We waren gaan shoppen en ik heb me goed ingehouden in de boekenwinkel.

Zaterdag zijn we naar Sint John's gegaan, dat is een stadje wat iets groter is en ligt op ongeveer 1 uur rijden van waar Annie Jane woont. Het was erg slecht weer maar voor de rest was het een erg leuke stad.

Vandaag was het een chill dagje op de bank en dat was prima

  • 23 April 2012 - 20:28

    Bertie:

    Hoi Lauren, las op FB dat je ziek was. Wat jammer! Hoop dat je je snel weer beter voelt en verder kunt gaan genieten van je vakantie.

    Groetjes van Bertie en Will vanuit het kabinetloze Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 19655

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: