Michigan - Reisverslag uit Bronson, Verenigde Staten van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu Michigan - Reisverslag uit Bronson, Verenigde Staten van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

Michigan

Door: Laurenke

Blijf op de hoogte en volg Lauren

03 Mei 2012 | Verenigde Staten, Bronson

Zo, na weer een dagje rondhangen op het vliegveld en twee uurtjes vliegen ben ik aangekomen in Michigan.

Ik werd opgewacht door Sabrina en Clinton en zij hebben me naar Clinton's huis gebracht. We hebben onderweg nog even wat gegeten bij Denny;s. Lekker een hamburger gegeten.

De afgelopen paar dagen heb ik doorgebracht bij Ron en June en bij Iris en Ray in Arkansas. We hadden heerlijk weer en met de huur auto, een kleine ford fiesta, heb ik lekker kunnen rondrijden.

Voor de rest heb ik niet veel gedaan maar het waren een paar heerlijke dagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 19660

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: