de laatste dagen - Reisverslag uit Bronson, Verenigde Staten van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu de laatste dagen - Reisverslag uit Bronson, Verenigde Staten van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

de laatste dagen

Door: Laurenke

Blijf op de hoogte en volg Lauren

11 Mei 2012 | Verenigde Staten, Bronson

Ik zal toch nog maar even snel iets vertellen over de laatste paar dagen.

We hebben niet echt veel gezien of gedaan, behalve veel gekletst met iedereen en veel film gekeken.
Film marathon houden is altijd leuk maar het is nog leuker als je films kijkt die ook nog verband met elkaar houden. Na een superhero marathon, vanwege de film The Avengers, waren we de films weer zat.

Voor de rest heb ik een labrador leren zwemmen, eentje die bang was voor water en die we met een bal het water in hebben gelokt. Dit is niet helemaal gelukt en uiteindelijk hebben we het arme beest het zwembad ingeduwd, Whitney vond ons daarna wat minder leuk maar ze wilde nog steeds spelen en kwam dus steeds weer terug naar ons.

De laatste paar dagen waren voorbij gevlogen en snel was het al weer tijd om naar huis te gaan, helaas

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.