visum - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu visum - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

visum

Door: Laurenke

Blijf op de hoogte en volg Lauren

24 Maart 2013 | Nederland, Leeuwarden

Zoals ik laatst had geschreven moest ik nog een visum gaan aanvragen, nou dat is vanmiddag gebeurd. Daarna was ik nog ff gaan shoppen met Monique want ik moest nieuwe kleren hebbem.
En toen ik terug kwam was er een nieuwe mail, mijn visum is goedgekeurd!
Dus nu alleen nog de tickets boeken en ik kan gaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 19653

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: