nog 5 maanden - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu nog 5 maanden - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

nog 5 maanden

Door: Lauren

Blijf op de hoogte en volg Lauren

18 Maart 2013 | Nederland, Leeuwarden

De stage is geregeld, nouja in zo verre dat ik goedkeuring heb van school en ook aangenomen ben op mijn stage. Ik denk dat jullie je wel allemaal af aan het vragen zijn wat ik nu weer in Australie gaan doen?

Ik ga voor de curator van Taronga Zoo werken. Taronga zoo is een hele mooie en grote dierentuin in Sydney. Ik mag daar als curator assistant 5 maanden werken. Dit betekend dat ik vanaf medio augustus tot februari heen ga en lekker ga werken, nieuwe ervaringen op ga doen en een nieuwe stad ga leren kennen.

Ik heb er echt onzettend veel zin in maar het is lijkt nu nog zo ver weg. Ik heb het zo druk met alles van school dat ik nog niet eens toe ben gekomen aan mijn visum regelen. Dat wil ik deze week nog ga doen en daarna moeten tickets gekocht worden en een kamer geregeld worden en natuurlijk een groot afscheidsfeest gegeven worden.

Ik ga alvast aftellen maar nu nog maar even druk bezig met school
Tot snel iedereen

  • 19 Maart 2013 - 08:39

    Madelief :

    Hey Lauren
    Super dat je naar Australië mag!
    En ik wens je alvast veel plezier met alles wat je daar gaat doen
    Ik weet zeker dat je het er naar je zin gaat hebben !
    Groetjes Madelief

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 19688

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: