vliegtickets - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu vliegtickets - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

vliegtickets

Door: Laurenke

Blijf op de hoogte en volg Lauren

01 Mei 2013 | Nederland, Leeuwarden

Nou het is officieel. Ik heb geboekt. Ik vertrek op 20 augustus vanaf Schiphol met China Airlines and ik kom op 22 augustus aan in Sydney. Ik vlieg via Teipai dus dat wordt nog spannend. Het is een groepsreis met de backpackers organisatie Backpackers.nl . Dit is een bedrijf dat een kantoor in Sydney heeft en zich specialseerd in backpackers reizen. Ze hebben ook een hostel in Sydney waar ik de eerste 4 dagen kan verblijven en ze helpen je daar met een woning zoeken en daarnaast ook met bankzaken en dergelijke. Heel handig dus.

Ik begin dan op 2 september bij Taronga dus ik hoop voor die tijd dan ook een kamer te hebben gevonden. Het is wel fijn dat er een plek is waar je terecht kan als het allemaal een beetje tegen zit. Ik ben het wel gewend om alles voor mezelf te regelen maar soms is het wel fijn om te weten dat er mensen zijn bij wie je even terecht kan als je familie aan de andere kant van de wereld zit en een tijdsverschil heeft van 10 uur.

Ik vertrek vanuit Australie op 1 februari dus dan ben ik rond 3 februari weer op Nederlandse bodem. Dus jullie kunnen het welkomcommitee al gaan regelen :)
Nou dit was even de zeer korte update aangezien ik over een week 2 wkeken naar Polen ga voor veldwerk, 2 hele leuke weken maar wel hele volle weken. Ik heb er zin in.

  • 01 Mei 2013 - 13:50

    Ton:

    Geweldig! Gaat helemaal goed komen. Even tussendoor: ik ben verschrikkelijk trots op mijn mooie dochter Lauren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 19687

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: