(Rocky) Horror Halloween en alledaagse dingen - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu (Rocky) Horror Halloween en alledaagse dingen - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

(Rocky) Horror Halloween en alledaagse dingen

Door: Lauren

Blijf op de hoogte en volg Lauren

10 November 2015 | Verenigd Koninkrijk, Plymouth

Wow, ik zal maar weer eens een update plaatsen denk ik zo :p aangezien het al een dikke maand geleden is. Ik ben helaas op dit moment zo moe dat ik niet eens een titel kan bedenken voor dit reisverslag dus hoe inteligent dit gaat klinken weet ik niet so bear with me.

Het goeie nieuws, ik heb mijn essay ingeleverd :) Ik was heel erg mooi op tijd, de dag voordat ik het moest inleveren heb ik het netjes ingeleverd. Wel nog super lopen stressen want ik kon niet printen. Volgens de universiteit kan je met je eigen laptop via het wifi van de universiteit printen en de keer dat ik het uitprobeerde werkte het ook echt heel goed. Dus ik vond het al echt super dat het gelukt was. Tot op het moment dat ik moest printen en toen zei mijn laptop, nope, doen we niet. Alles opnieuw ingesteld, lukte ook niet (why should it?) dus toen maar op zoek naar een computer van school anders had ik mijn laptop uit het raam gegooit. En dat was niet handig want ik heb hem toch echt wel nodig. Na eindeloos zoeken een computer gevonden en kunnen printen. Dus verslag ingeleverd en nu maar afwachten tot we de uitslag krijgen.

Om dat te vieren besloten we ouderwets te gaan stappen. Dus als eerste zijn we bij een klasgenootje kaartspelletje gaan spelen. Het heet Cards against Humanity en het is echt hilarisch. Je hebt een zwarte kaart waar een zin op staat met een deel dat ontbreekt. Iedereen heeft witte kaarten met woorden of zinnen erop. Deze geef je aan diegene die de zwarte kaart heeft om de zin af te maken. Dus krijgt echt de meest hilarisch, gekke, en gore zinnen. Heel leuk dus met een paar drankjes op. Het stappen was ook goed bevallen. Het was wel echt super druk al om 11 uur en dat ben ik normaal op een woensdag avond niet gewend maar er waren heel veel eerstejaars. Nou laat ik het zo zeggen, de volgende dag on je direct zien in de les wie er uit waren geweest en wie niet ;)

Dat weekend was het halloween en ik was samen met een Amerikaanse klasgenoot en een Britische naar de livevoorstelling van de Rocky Horror Picture Show geweest. Wat dit betekend is dat iedereen verkleed komt als iemand uit de film (wij niet), en er een verkleedwedstrijd is, en er meegezongen wordt met de Rocky Horror Film. Het was echt leuk om mee te maken. Daarna zijn we nog even gaan stappen want blijkbaar doen ze op halloween hetzelfde wat de Engelse normaal ook doen en dat is drinken, dus ja natuurlijk.

Voor de rest is alles goed hier. Ik hbe niet echt heel veel meer meegemaakt. We zijn nu bezig of we gaan beginnen met een gedragsonderzoek. Wij doen het naar de effecten van bezoekers op pygmy marmosets. Het zijn kleine schattige aapjes, alleen krijgen ze heel veel bezoek dus ik ben heel erg benieuwd hoeveel data we gaan verzamelen.
Ik ben ook hard aan het nadenken over mijn Master Project. Ik moet een top 3 maken en dat is nog best wel lastig moet ik zeggen. Elk project klinkt interessant dus ja, het is nog best wel lastig kiezen. Maar we zullen zien. Eind volgende week moet ik mijn keuze bekend maken en dan krijg ik te horen welk project ik toegewezen krijg en dan zien we het wel.

Ik heb ook mijn terugreis geboekt naar Nederland/Belgie. Ik ben vanaf vrijdag 18 December tot 5 Januari weer even in het land dus als je wilt afspreken laat me even iets weten

De pepernoten zijn nog steeds van harte welkom

groetjes en xxx

  • 10 November 2015 - 20:48

    Christel Dalhuisen:

    Hey Lauren,

    Goed te lezen dat het zo goed gaat! Hoop dat de uitslag op je essay goed zal zijn!
    En wat betreft pepernoten, ik heb van mijn familie ruim een kilo aan pepernoten gekregen, ik weet hoe belangrijk het is die te krijgen :D.

    Ik ben vanaf 16 december (als het goed is) weer in Nederland. Misschien kunnen we dan ook nog effe meeten. En anders kom ik je wel een keer in Engeland opzoeken ;).

    Groetjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 19687

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: