nog een maand - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu nog een maand - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

nog een maand

Door: Lauren

Blijf op de hoogte en volg Lauren

01 Augustus 2015 | Nederland, Leeuwarden

Zo het is alweer Augustus, wat is de laaste maand voorbij gevlogen sinds ik schreef dat ik nog voorbereidingen moest doen. Het merendeel van de voorbereidingen is gedaan nu:
- alles is overgeschreven
- alles is stopgezet wat ik kan stopzetten
- over 2 weken ga ik me laten uitschrijven bij de gemeente dus ja de tijd begint te tikken.

In de afgelopen maand heb ik mijn verjaardag gevierd. Heerlijk feestje was dat met allemaal leuke en gezellige mensen en het was weer ouderwets, ik heb genoten. Mijn ouders zijn ook nog een middag langsgekomen, ook super om even te kunnen doen. En er was een BBQ in Klazinaveen, tijdens de storm maar ach wat boeit een storm nu als je met leuke mensen een gezellige avond hebt?

Volgende week is ook mijn laatste werkweek bij de belastindienst. Het is een beetje een vreemd gevoel omdat alles nu net in stroomversnelling lijkt te komen en aan de andere kant lijkt het nog heel erg lang te duren.
Nadat ik mijn laatste werkdag heb gemaakt ga ik een weekendje naar Den Haag naar Claire en dan de week erna ben ik nog 1 week in Leeuwarden om al mijn spullen in te pakken. Dus wil je nog even gedag komen zeggen of een terasje pakken, leave me a message, het kan tot 17 augustus want dan vertrek ik voorgoed uit Leeuwarden. Ik heb er eerlijk gezegd heel veel zin in. Ik ben echt toe aan iets nieuws en ik kan niet wachten.

De laatste 2 weken van Augustus ben ik bij mijn ouders in de buurt van Maastricht dus dan kan je ook nog afscheid nemen van me, De weken beginnen wel vol te raken dus je moet er snel bij zijn. Ik ga niet achter mensen aan mailen, appen of bellen dus het moet voor een deel vanuit jullie komen. Ik ben vrij flexibel maar mijn agenda is behoorlijk vol nu en ik trek het niet om overal naar toe te reizen. Dus bij deze, consider yourself warned ;)

Er begint ook steeds mee bekend te worden over waar ik terecht ga komen in Engeland dus laat maar even een berichtje achter als je mijn adres wil hebben dan stuur ik hem door.

Ik vertrek op 31 augustus naar Plymouth waar ik de eerste twee weken lekker de tijd heb om mijn nieuwe stad te verkennnen. Op 14 september begint vervolgens mijn introweek als internationale student. De week erna is de introductieweek van mijn master. Super leuk natuurlijk om 2 introductieweken te hebben. Ik heb er echt zin in.

Nu nog even aftellen

Tot snel

xxx

  • 01 Augustus 2015 - 20:57

    Ton Florisson:

    Het is altijd heel bijzonder wanneer je een periode in je leven afsluit, vrijwillig of noodgedwongen. Gelukkig is van dit laatste geen enkele sprake, en neem je -vrijwillig en bewust- het besluit om je professionele loopbaan nog meer inhoud, diepgang en betekenis te geven. Chapeau! Omdat ik in de uitzonderlijke positie verkeer (als vader) om je hele leven tot nog toe van zeer nabij mee te mogen maken, kan ik met volle overtuiging zeggen dat je een hele mooie weg hebt afgelegd. Van een zgn zwakke start in de couveuse, een dubbeljaar op de basisschool (zeer tegen onze zin en wens overigens), een goed doorlopen vmbo, een fantastisch jaar in de USA, een mbo-beroepsopleiding tot en met een bachelor hbo, en altijd gelardeerd met werkzaamheden op meerdere plekken (ijssalon, horeca, helpdesk, supermarkt, belastingdienst en meer). Je dynamiek, inzet, betrokkenheid, positiviteit en dadendrang maken jou, naast je zeer vriendelijke en open persoonlijkheid, tot een heel bijzondere mens, waar ik (als vader) zeer trots op ben. En nu dan, wellicht als sluitstuk, een universitaire studie met als doel een mastertitel! Wow!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 19680

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: