aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Lauren

26 Augustus 2013 | Australië, Sydney

Zaterdag de 24ste was het eindelijk zover, de reis kon beginnen naar Sydney. Door pap en mam naar schiphol gebracht. Mijn vlucht ging om 1 uur en ik had een overstap in Hong Kong. De vlucht duurde 11 uur, 11 lange uren maar gelukkig waren er veel leuke films op dus ik heb me wel vermaakt. Hong Kong was erg rustig aangezien het er nog vroeg was. Het was half 7 lokale tijd toen we er landen dus alles was nog dicht. Het weer was erg slecht want we zaten midden in het regenseizoen.

Om 9 uur ging mijn vlucht naar Sydney. Nog maar 1 keer door de secutiry geweest want natuurlijk was 1 keer niet genoeg op schiphol. Hele begage werd gecheckt maar goed dat hoort er bij. Deze vlucht heb ik wel kunnen slapen aangezien er 2 stoelen naast mij leeg waren dus ik kon heerlijk uitgebreid liggen.

Het was rond 9 uur lokale tijd toen we aankwamen in Sydney. Koffer opgehaald en toen maar maar door de doane gegaan. Ik kon binnen 5 minuten doorlopen dus geen gekke border control toestanden. Zelfs Simba, knuffel die ik had gekregen kwam helemaal ongeschonden door de customs heen.

Ik werd netjes opgehaald door 2 heren van het backpackers team en heb een klein beetje van Sydney gezien. (lees the ophra house en harbour bridge)

vannochtend vroeg wakker geworden en lekker gedouchst. Daarna richting Sydney met de ferry. Dus natuurlijk veel foto's gemaakt die zo snel mogelijk op fb komen. Straks lekker uiteten met het backpackers team en morgen wordt ik opgehaald door Rodd, diegene waar ik ga verblijven

  • 26 Augustus 2013 - 10:47

    Gésine:

    Klinkt goed Lauren! Geniet er van! :-)

  • 26 Augustus 2013 - 11:40

    Ariane:

    Fijn dat je goed bent aangekomen, ik verheug me al op de foto's

  • 26 Augustus 2013 - 18:13

    Bertie:

    Fijn dat alles goed gegaan is. Ben benieuwd naar alle belevenissen. Groetjes, Bertie

  • 26 Augustus 2013 - 18:52

    Ton:

    Mooi bericht, lieve Lauren. Prima dat je direct al op pad bent gegaan in Sydney! Ik neem aan dat inmiddels alle bank- en andere zaken zijn geregeld. De ferry en het Operahose lijken me te gek om te zien! Alweer een tikje jaloers dus. Fijne dag nog en ik lees graag via mail wa je nieuwe woonadres is. Dikke poen vaan pap

  • 28 Augustus 2013 - 20:18

    Petra:

    Fijn dat je een goeie reis hebt gehad. Nu wachten op de eerste foto's.
    Maak er maar een mooie tijd van.
    Groetjes Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 19672

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: