deadlines, resultaten en nieuwe reizen - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu deadlines, resultaten en nieuwe reizen - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

deadlines, resultaten en nieuwe reizen

Door: Lauren

Blijf op de hoogte en volg Lauren

07 Februari 2016 | Verenigd Koninkrijk, Plymouth

Zo het is weer even geleden dat jullie van me hebben gehoord, ik denk zo een kleine maand geleden. Wow. voor mij voelt het echt alsof er 6 maanden voorbij zijn gegaan.
Ik zal het even kort houden qua deadlines want ik denk dat iedereen die ik de afgelopen paar weken heb gesproken alles daarover heeft gehoord. Het goeie nieuws is, we zijn er bijna, het slechte nieuws is, we hebben er weer meer bijgekregen. Yay the glamours life of a grad student, maar hey, het zijn nieuwe opdrachten dus dat is wel weer leuk.
We moeten een management plan maken voor een diersoort. Dit is echt heel interessant om te moeten doen. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.
We moeten ook nog een health regime bedenken voor zebras. Dus uitzoeken wat mogelijke gezondheidsproblemen zijn en dat dan ook echt op zebras kunnen toepassen.
De laatste opdracht gaat over het reviewen van een dieet van een diersoort en kijken of het ook toepasbaar is in een dierentuin

Nou dat zijn weer alle schooldingen. Ik ga voor de rest alleen maar zeggen dat ik alles gehaald heb tot nu toe! Dus ik ben er erg blij mee. Dus get is wel even lekker om goeie resultaten terug te krijgen voor al het harde werk wat je erin hebt gestopt. Ik heb vrijwel bijna alles afgesloten met een 7 dus super blij mee. In Engeland hanteren ze een iets ander systeem dan in Nederland.
Als je tussen de 50 en 60 % haalt dan heb je je opdracht gehaald
tussen de 60 en 70 % is een merit,
en alles boven de 70 % is een distinction.
In principe voegt het alleen iets toe als je voor een PhD gaat maar natuurlijk wel leuk als het op je diploma staat. Ik heb sowieso voor 1 vak een distinction en tot nu toe voor het andere een merit en de rest moet ik nog terugkrijgen. Ik ben er heel blij mee.

Volgend weekend staat er dan ook even een klein feestje op de planning met de meiden van de opleiding om stoom af te blazen en te vieren dat we op zijn minst alle deadlines gehaald hebben. Daar heb ik nu al zin in!

Nou zoals de titel aangeeft staat er dus ook weer een aantal reizen op de planning.
Ik ga over 2 weken een weekendje naar London samen met een vriendin. Ik ben al vaker in London geweest maar zij heeft er een aantal maanden gewoond toen ze stage liep dus ik denk wel dat ik een compleet andere lkijk op de stad ga hebben, dus dat is natuurlijk altijd leuk.

Ik heb ook weer besloten om 2 weken naar Nederland te komen en dat is namelijk vanaf 25 maart tot ongeveer 14 april. Die 2 weken zullen rustiger zijn dan tijdens de kerstdagen dus stuur me maar een berichtje als je wilt afspreken en dan vooral de mensen die ik helaas niet heb gezien tijdens mijn last trip.

En deze chick gaat deze zomer naar Canada!!! Nee, helaas niet voor mijn thesis, gods I wish. Nee mijn thesis is iets heel anders en daar vertel ik zo meer over. Nee een vriendin van mij gaat trouwen en 3 x raden wie er een bruidmeisje is!!! Yep me! Dus ik ga 2 weekjes naar Candana toe. De bruifloft is op mijn verjaardag, beetje jammer maar goed wie kan nu zeggen dat ze haar verjaardag viert in Canada?
Het betekend gewoon extra reden voor meer feestjes om mijn verjaardag te vieren ;)

Ik ben een beetje vaag geweest over mijn thesis vanwege het feit dat het gaat over euthanasie. Het is een onderwerp wat best wel veel meningen losmaakt bij mensen, iedereen heeft er zijn eigen mening over waarom het gebeurt en of het moet gebeuren. En dat is dus ook precies wat ik ga onderzoeken. Ik ga kijken naar de meningen van verschillende mensen naar euthanasie als het wordt toegepast in dierentuinen voor verschillende reden zoals gezondheid of management reden (google Marius the girafe maar eens)
Dus ergens eind maart of begin april zullen jullie een mooie link met een enquette ontvangen met een smekende blik van mij om deze alsjeblief in te vullen ;) Hopelijk willen jullie dan zo lief zijn om dat ook te doen. Maak je geen zorgen, ik ga geen namen noemen en jullie blijven helemaal anoniem. Mocht je nou zeggen ik wil mijn naam erbij, ook prima.

Nou dit was het weer

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 19638

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: