Tijd vliegt voorbij - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu Tijd vliegt voorbij - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt voorbij

Door: Lauren

Blijf op de hoogte en volg Lauren

13 Augustus 2015 | Nederland, Leeuwarden

Zo, wow wat is de tijd voorbij gevlogen. Mijn laatste reisverslag is ook alweer van bijna 2 weken geleden. In de laatste paar weken heb ik nog genoeg gedaan. Alles valt nu lekker op zijn plek, ik heb vandaag een brief gekregen van mijn universiteit dat ik officieel ben toegelaten (wist ik al maar toch fijn om te horen). Ik heb daarnaast ook helaas te horen gekregen dat ik ben afgewezen voor een beurs, ik had het wel verwacht maar het is wel jammer.

Vorige week heb ik ook mijn laatste werkdag gehad. Het was raar om afscheid te nemen van iedereen. Ik heb super leuke kado's meegekregen (Dankjewel Esme en Rianne). Een wereldkaart die ik kan open krabben met de plaatsen waar ik ben geweest dus die krijgt een mooie plekje in Plymouth.

Maandag heb ik me uitgeschreven bij de gemeente. Dus vanaf 31 augustus ben ik officieel geen Nederlands staatsburger meer. Het zal wel vreemd zijn maar ik heb er wel super veel zin in. Vooral omdat het nu heel dichtbij komt.

Deze week heb ik alles ingepakt, en alles zit nu in 7 dozen. Het is echt vreemd om alles ingepakt te hebben. De komende paar weken ga ik dus uit een koffer leven, het is een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan ;)

Maandag is dan de grote V day (verhuisdag) Dan ga ik 2 weken bij mam en pap wonen in Belgie. Ik heb er zin in. Het zal heel vreemd zijn om alles achter me te laten en dag te zeggen tegen Leeuwarden. Ik heb er 5 jaar heel erg fijn gewoond maar het is nu wel tijd voor iets anders. Het is een mooie tijd geweest en het is een leuke stad maar ik ben toe aan iets nieuws.
Het zal toch nog lastig worden om gedag te zeggen denk ik

  • 13 Augustus 2015 - 12:24

    Ton Florisson:

    Mooie verhaal, tikje weemoedig maar ook gericht op de toekomst in Plymouth!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 19628

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: