voorbereidingen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Lauren

Blijf op de hoogte en volg Lauren

08 Juli 2015 | Nederland, Leeuwarden

Ik denk dat de meeste mensen het nu wel gehoord hebben of van mij, pap, via facebook of via via maar ik ga een nieuwe uitdaging aan. Ja, deze chick gaat een master doen in Engeland. De master heet Zoo Conservation Biology. Nu hoor ik jullie denken: wat is dat? Kort gezegd is het een master die gaat over dierentuin en kleine populatie beheer. Super vet om dit te mogen gaan doen en dit gaat plaatsvinden in Plymouth. Dus ja, ik vertrek weer, alleen denk ik niet dat ik voorlopig terugkom. Dus ik ga emigreren, met alle gevolgen en voorbereidingen van dien.

Dit betekend:
- kamer opzeggen in Leeuwarden
- afscheid nemen
- uitschrijven in Nederland
dus ja, nog best wel een grote stap eigenlijk, iets wat ik veel meer begin te beseffen nu ik dit schrijf. Ik ga dit keer niet zo ver weg maar toch weer ver genoeg en nu s het vrij definitief. Mijn eerdere reizen hadden allemaal gemeen dat de bedoeling was dat ik terug kwam en nu is die bedoeling er eigenlijk niet.

Ik ben nu al druk bezig met het regelen van een appartementje in Plymouth (ja echt een plekje voor mezelf waar mensen kunnen blijven slapen), me inschrijven voor mijn studie, alles aan het verkopen, alles stopzetten en ontslag nemen bij mijn werk.

Dus nog genoeg te doen. De tijd gaat wel snel want ik vertrek namelijk al op 1 september en nu hoor ik jullie denken, maar dat is al over 6 weken, ja dat weet ik. Snel he?

In die tijd moet ik nog een boel doen. Mijn master begint pas op 14 september dus ik heb gelukkig nog even de tijd om mijn nieuwe plek eigen te maken en de stad te verkennen. Die tijd zal ik ook wel nodig hebben want ik moet nog een nieuwe mobiele nummer regelen, bankrekening openen, dingen kopen voor het appartement en natuurlijk alles daar verkennen. Super leuk en ik heb er echt veel zin in.

Naast alle dingen die ik nog moet regelen staan er ook nog leuke dingen op het programma. Ik vier mijn verjaardag, zie vriendinnen weer die in het buitenland zaten en ga lekker afspreken met familie en vrienden.

Heerlijk nog even genieten voordat ik een nieuw avondtuur tegemoed ga dus hopelijk kan ik jullie via deze blog meenemen

  • 08 Juli 2015 - 16:41

    Gea:

    Nou dat is inderdaad een verandering Lauren. Ik wens je een goede tijd op je nieuwe plek in de toekomst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 19626

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: