presentatie en verslagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu presentatie en verslagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

presentatie en verslagen

Door: Lauren

Blijf op de hoogte en volg Lauren

04 Februari 2014 | Australië, Sydney

Het is nu toch echt een feit dat de laatste 2 weken van mijn stage zijn ingegaan. Helaas betekend het niet dat het rustiger wordt maar dat het net lijkt alsnog het nog drukker wordt. Iedereen is verbaasd dat ik bijna wegga en iedereen wil dat er nog dingen gebeuren. Zo wil een van de curatoren dat ik hem nog help bij een project over koalas en dan voornamelijk het studbook updaten. Allemaal leuk maar de tijd begint toch echt helaas te dringen.

Bij mij zit her er nog niet helemaal in dat ik over een week toch echt afscheid moet ga nemen van iedereen. Ik denk dat ik over een week er wel anders tegen aan kijk. Ik kan nog steeds niet geloven dat het zo snel voorbij is gegaan. Het is echt voorbij gevlogen.

Ik heb net de eind presentatie gehad van mijn project aan het managment team van Taronga. Ik denk dat iedereen zich wel kan indenken dat ik best wel nervous was. En dan bedoel ik ook echt nervous. Dit zijn mensen met wie ik samen heb gewerkt en ook tegen op kijk aangezien ze heel veel weten....

En het is allemaal goed gegaan. Ze waren onder de indruk en ook behoorlijk ook. Zo vroeg de dierenarts al of ik toch geen zin had om nog aan het project te werken als ik thuis was. Helemaal geweldig om te horen.
Nu moet ik weer heel hard aan de slag om toch al mijn verslagen op tijd af te krijgen

tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 19543

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: