Meetings, meetings and more meetings - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu Meetings, meetings and more meetings - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

Meetings, meetings and more meetings

Door: Lauren

Blijf op de hoogte en volg Lauren

19 September 2013 | Australië, Sydney

De derde stageweek is alweer bijna achter de rug en dat betekend weekend en dat betekend Canberra!!!

Misschien makkelijker als ik even bij het begin begin. Deze week was een vrij rustige week. De oorlog met mijn computer duurt voor alleen is er nu een tweede slachtover gevallen, mijn eigen laptop bij ZAA. Ik hoop niet dat dit een durende trend is want anders vrees ik voor mijn eigen laptop thuis. Als het oorlog gebied zich beperkt tot mijn werk dan is het prima. Er zijn ook nog andere slachtoffers gevallen, namelijk de pc van mijn baas Nick maar dit was een keer niet mijn schuld. In tegenstellig tot het koffie apparaat bij ZAA, wat het nu tevens weer doet.

Deze week twee keer geholpen bij de foodprep van de vogels bij Aussie Fauna (dit hoef ik toch niet uit te leggen he?). Aangezien Rodd daar de baas is dumpt hij me graag een uurtje bij verschillende afdelingen als ik tijd over heb. Ik vind het niet erg en het is leuk werk om mijn zookeeping skills bij te houden.

Gisteren een uurtje geholpen bij de nachtdieren. Helemaal te gek. Fantastische mensen en ik mag altijd binnen lopen. I'm loving it!

Daarna twee meetings gehad. De eerste was een ZAA meting met verschillende dierentuinen over overheidsplannen. Helemaal te gek want dit was de eerste keer dat ze allemaal rond de tafel zaten met dezelfde mening en plannen. History is being made!
Het was een lange meting, van 10 uur tot half 3 maar we kregen gratis lunch dus dat was mooi meegenomen.

Daarna vroeg mijn baas Nick of ik bij een stakeholder meeting wilde zitten met het rhino project. Deze meeting duurde van 3 tot 5.15.

Dit betekende een 10 uur duurende stage dag. Ik was wel kapot naar zo een dag met veel opletten en meedenken. Het was wel heel leuk maar ik lag al rond 9 uur in bed toen ik om 7 uur thuis kwam.

Dit weekend kan ik niet veel bijslapen want we gaan naar Canberra! Super veel zin in. Dus tot snel

  • 20 September 2013 - 08:03

    Ton Florisson:

    Lieve Lauren
    Wanneer ik dat zo lees, constateer ik dat je nog eens een 'vergadertijger' wordt! Dat belooft wat! Ik denk wel dat je moet stoppen met spullen kapotmaken. Dat gaat anders in de papieren lopen, en verdwijnt je spaargeld rap richting nieuwe laptop, bijdrage koffiezetapparaat en meer...natuurlijk ben ik trots dat je al zo direct betrokken wordt om mee te denken (?) tijdens belangrijke meetings. Of moet je de koffie halen voor de heren?
    Fijn weekend en veel plezier in Canberra en graag tot lezens of horens. Dikke poen vaan pap

  • 20 September 2013 - 08:03

    Ton Florisson:

    Lieve Lauren
    Wanneer ik dat zo lees, constateer ik dat je nog eens een 'vergadertijger' wordt! Dat belooft wat! Ik denk wel dat je moet stoppen met spullen kapotmaken. Dat gaat anders in de papieren lopen, en verdwijnt je spaargeld rap richting nieuwe laptop, bijdrage koffiezetapparaat en meer...natuurlijk ben ik trots dat je al zo direct betrokken wordt om mee te denken (?) tijdens belangrijke meetings. Of moet je de koffie halen voor de heren?
    Fijn weekend en veel plezier in Canberra en graag tot lezens of horens. Dikke poen vaan pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 19544

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: