nog maar 2 maanden - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu nog maar 2 maanden - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

nog maar 2 maanden

Door: Lauren

Blijf op de hoogte en volg Lauren

30 Juni 2013 | Nederland, Leeuwarden

Zo nu begint het wel heel erg dichtbij te komen. Over 2 maanden zit ik al in Australie. En er moet ook nog wel wat geregeld worden:

- kamer zoeken in Australie
- kamer in Leeuwarden leeg halen
- koffer inpakken
- oh ja en nog 3 tentamens maken

Als ik het zo op een rijtje zet dan is het nog best wel veel. Maar door alle drukte met school van de afgelopen paar weken ben ik nog niet aan alles toegekomen. Maar nu is het vakantie. Nouja vakantie, Ik ga nu fulltime werken bij UPC dus echt vakantie heb ik niet.

Ik moet er nu nog wel even aan wennen dat ik "vakantie" heb. Nouja vrij van school noemen we dat dan. k weet niet zeker hoeveel vakantie ik dus ga hebben. Nu is het wachten op punten die we terug moeten krijgen en kijken wat we gehaald hebben.

Vorige week zijn we een week op Texel geweest met nog een veldweek. Het was koud maar wel gezellig. We hebben voornamelijk veel met marine gedaan dus heel veel geleerd over de zee en dergelijke. Het was wel koud tijdens het kamperen en ik geloof niet dat kamperen echt iets voor mij is :)
Misschien wel in een warm land maar niet in Nederland.

Ik vlieg nu ook later naar Sydney toe. Dit is vanwege hertentamens die ik nog moet/kan doen. Ik vertrek nu op 24 augustus vanuit Schiphol met een overstap in Hong Kong en ik kom aan op de 25ste in de avond in Sydney. Dan blijf ik 2 dagen in een hostel en dan zal het zoeken worden naar een kamer en dergelijke. Ik begin met stage lopen op 2 september dus ik heb een dikke week. Ik hoop dat het gaat lukken maar daar heb ik alle vertouwen in.

Natuurlijke moeten er ook nog meer dingen op mijn lijste:

- verjaardag vieren
- naar Maastricht toe gaan
- Naar Texel toe gaan voor een paar daagjes vakantie
- afscheidsfeest geven

en dan vertrekken

tot snel dus als ik nog meer nieuws heb

  • 30 Juni 2013 - 22:10

    Carin:

    Jeetje, nog maar 2 maanden! Zie dat op het lijstje 'naar Maastricht toe gaan' staat, dus laat maar weten wanneer dat is :). Succes met alles!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 19635

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: