America - Reisverslag uit Bentonville, Verenigde Staten van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu America - Reisverslag uit Bentonville, Verenigde Staten van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

America

Door: Laurenke

Blijf op de hoogte en volg Lauren

26 April 2012 | Verenigde Staten, Bentonville

Na een paar heftige dagen in Canada, voornamelijk met ziek zijn en all that lovely stuff, en na een lange dag rondgehangen te hebben in het vliegveld en vliegtuigen ben ik weer terug in Arkansas.

Ik ben op dit moment in het hotel aangezien ik gisteren pas rond 6 uur aankwam in de avond.

De laatste paar dagen in Canada waren erg leuk. Niet zo een goed weer gehad, erg veel regen vooral toen we naar Halifax reden. We hadden daar een hotel geboekt zodat we niet te vroeg op hoefte op woensdag. Het was een heel erg mooi hotel en we hebben lekker geslapen.

5 uur was erg vroeg om in te checken op het vliegveld. Mijn eerste vlucht had een vertraging van een half uur. Daarna heb ik een dik uur erover gedaan om door de immigratie te komen voor de Verenide Staten. Het duurde erg lang maar uiteindelijk zijn we er door gekomen.

Mijn vlucht naar Chicago had ook een vertraging van ongeveer 10 minuten maar de vluchten waren voor de rest wel in orde.

Uiteindelijk kwam in rond 5 uur aan op XNA in Arkansas. Ik kon mijn huur auto meteen ophalen en het is een hele schattige kleine ford fiesta.

Het is een auto met een startknop dus nu zit ik met twee sleutels opgescheept die niet in een contact slot gaan. Het is even wennen hoor, dus nu liggen de sleutels naast me en moet ik er steeds aan denken om ze mee te nemen.

Vandaag ga ik naar Ron en June waar ik waarschijnlijk ook een paar dagen zal gaan slapen. Hopelijk heb ik daar internet maar dat weet ik niet zeker. Maar dat horen jullie wel.

Ik zal jullie nog even jaloers maken, het is hier omgeveer 20 - 25 graden. Veel plezier in Nederland :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 19545

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 November 2016

Master

15 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Majorstage

18 April 2012 - 09 Mei 2012

Roadtrip to the other side of the world

11 Mei 2009 - 20 Juli 2009

mijn stage in eigen land:P

Landen bezocht: