nog maar 2 dagen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu nog maar 2 dagen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

nog maar 2 dagen

Door: Laurenke

Blijf op de hoogte en volg Lauren

16 April 2012 | Nederland, Leeuwarden

Het is nog maar 2 dagen en dan ga ik toch echt aan mijn reis beginnen. Alles is ingepakt en ik heb alles klaarliggen wat mee moet.

Toch slaan de zenuwen een beetje toe. Het is lang geleden dat ik zo een verre reis heb gemaakt.

Maar ik kan niet wachten dus nog andere halve nacht slapen en dan kan het avontuur weer gaan beginnen

Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Totaal aantal bezoekers 19532