nog maar 1 week - Reisverslag uit Riemst, België van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu nog maar 1 week - Reisverslag uit Riemst, België van Lauren Florisson - WaarBenJij.nu

nog maar 1 week

Door: Laurenke

Blijf op de hoogte en volg Lauren

03 Mei 2009 | België, Riemst

nog maar 1 week en dan ga ik alweer naar antwerpen. Ik heb er wel veel zin in op lekker een tijdje op mezelf te zijn en Antwerpen te gaan verkennen en ook zeker om in de zoo te gaan werken.

Ik heb geen idee wat ik kan verwachten van deze stage maar ik hoop wel dat het een leuke stage wordt. Dit is niet de eerste keer en zeker niet het verste of het langest wat ik ooit weg ben geweest.

Nu is het af tellen begonnen

Verslag uit: België, Riemst

ijsjes

29 Juni 2009

hete dagen

26 Juni 2009

ff snelle update van de week

19 Juni 2009

meer neusbeertjes
Lauren

Op dit moment ben ik bezig met een master studie in Engeland over conservatie en behoud van dieren in een dierentuin gerelateerde setting. Mijn passie is dieren en alles wat daar een beetje bij komt kijken. Deze passie heeft me al in Australie, Belgie, Nederland, Verenigde Staten en het Verenigd Koningkrijk gebracht. En we houden niet op. Daarnaast hou ik van reizen en staan er dus nog een behoorlijk aantal plekken op mijn bucketlist die ik graag nog wil gaan bezoeken.

Actief sinds 22 Maart 2009
Totaal aantal bezoekers 19549